kezdőlapHomemailE-mail Goldmill banktechnikai webáruház Ma 2018. január 19, péntek, Sebestyén napja van.
banktechnika
Iroda címe: 1163 Budapest, Cziráki u. 26-32.
Telefon: +36 1 401-0938 Mobil: +36 70 6-760-760 Fax: +36 1 401-0939
Nyitva tartás: H-CS: 9:00-16:30, P: 9:00-16:00, Sz-V: Zárva
Szerviz címe: 1163 Budapest, Cziráki u. 26-32.
Telefon: +36 1 401-0938 Mobil: +36 30 942-0190 Fax: +36 1 401-0939
Nyitva tartás: H-CS: 9:00-16:30, P: 9:00-16:00, Sz-V: Zárva

Pénzszámolók Cashtech 340 UV/MG TS 3000 Cashtech 180 TS 2900 Pénzvizsgálók, UV lámpák DL 01 DL 103 NCT 18 M Lexus EURO BST 203 LS D64 D66 BJ 92 UVAC Érmeszámlálók Cashtech 350
BJ 92 UV/AC pénzvizsgáló
BJ 92 UV/AC pénzvizsgáló
Ára: 16.000 Ft
(br. 20.320 Ft)

Információk

Valid XHTML 1.0 Transitional

Valid CSS!

Magyar Honlap Linkek

Információk

A megrendelt áru személyesen irodánkban készpénz, bankkártyás fizetéssel vagy előre átutalással, kiszállítás esetén pedig utánvétellel, előre átutalással vagy internetes bankkártyás fizetéssel vehető át.
Szabad kapacitás esetén Budapest területén a bankjegyszámláló készülékeket akár a megrendelés napján is kiszállítjuk.

Cégünk vidékre DPD vagy GLS futárszolgálattal szállítja a megrendelt termékeket. A csomagok kiszállítását a futárszolgálat másnapi kézbesítéssel tudja biztosítani, a fizetés pedig utánvétellel történik, amit a futárnak kell fizetni a csomag átvételekor. A csomag átvételekor kérjük, győződjön meg annak épségéről és sértetlenségéről, és csak utána adja át az ellenértéket a kiszállítónak.

A megrendelt termékeket munkanapokon tudjuk kiszállítani, munkaidőn belül (08-17 óra), ezért kérem mindenképpen olyan szállítási címet adjanak meg, ahol a futár kézbesíteni tudja a csomagot a fent említett időn belül.

Megrendeléseket leadhatják internetes áruházunkon keresztül vagy telefonon is. Az internetes áruházon keresztül leadott rendelések esetén kérem a regisztrációnál, pontosan töltsék ki a szállításhoz szükséges adatokat, mert hiányos, vagy szándékosan rosszul kitöltött adatlappal érkező rendeléseket nem áll módunkban feladni.

A szállítási költség bruttó 1.270 Ft, amit minden esetben a kiszállítást végző futárnak kell fizetni a megrendelt termékek árával együtt.

A bruttó 10.160 Ft feletti megrendeléséknél a szállítási költséget magunkra vállaljuk!



További információk

A Fogyasztó a 17/1999 (II.5) Korm. rendelet 4. §-a alapján jogosult az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

Fontos azonban, hogy ez a jog csak akkor érvényesíthető amennyiben a terméken és csomagolásán nem láthatóak jelentősen a használat nyomai. Amennyiben él ezen jogával kérjük előre tájékoztassa cégünket az kapcsolat menüpontban található bármely elérhetőségi telefonszám egyikén. Ezen felül fontos tudnivaló, hogy az így visszaküldött termékek szállítási költségét önnek kell állni (Utánvételes termékeket nem áll módunkban átvenni!), valamint az eredeti kiküldés ára sem visszatérítendő az elállás esetén, akkor sem, ha ingyenes szállítással kapta a terméket. (Ez esetben bruttó 1.500 Ft szállítási költség fizetendő) Szintén fontos szempont, hogy a visszaküldött terméknek újszerűnek kell lennie, mivel használt termékek esetén az elállás nem érvényesíthető. Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Megrendelőt terhelik.

A cégünkhöz beérkező adatokat kizárólag a szállítás lebonyolításához használja fel, és külső fél számára semmilyen formában adatot nem ad ki. Kivételt képez a DPD futárszolgálat, akik a feladatuk elvégzéséhez szükséges adatokat kapják meg.

Törvényi szabályozás
A BANKNOTE Kft., mint a Webáruház üzemeltetője kijelenti, hogy az áruház működtetését mindig az aktuális érvényben lévő törvényi szabályozás szerint végzi. (T/5141. számú törvényjavaslat.) A "goldmill.hu" webáruházat az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Ektv.") alapján szolgáltatóként BANKNOTE Kft. működteti.

Elektronikus visszaigazolás
A Webáruház minden érvényes rendelésről visszaigazoló e-mailt küld 48 órán belül. Csak a visszaigazolt megrendelés érvényes.

Szerződéskötés nyelve
A felek között létrejött szerződés nyelve magyar.

Szerződéskötés folyamata
A szerződéskötéshez szükséges, egymásra épülő technikai lépéseket a rendszer automatikusan kínálja fel vásárlóinknak. A folyamatot a vásárló a megrendelés elküldéséig bármikor megszakíthatja. A megrendelés elküldését megelőzően vásárlóinknak lehetősége nyílik az általa bevitt adatokat ellenőrizni és az esetleges adatbeviteli hibákat javítani. Vásárlónk által elküldött megrendelés szerződéskötésre irányuló jognyilatkozatnak minősül. Az e-szerződés akkor jön létre, amikor a megrendelés általunk történő - nem az automatikus, hanem a részletekben egyeztettet - visszaigazolása vásárló partnerünkhöz általa hozzáférhetően megérkezik. Amennyiben ez a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül sem érkezik meg, partnerünk mentesül az ajánlati kötöttség alól.

Szerződések iktatása
A létrejött szerződéseket a Webáruház nem iktatja, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. A vásárlások tényét számlával kell igazolni vitás esetekben.

Vitás esetek
A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek értékhatártól függően a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.

Amennyiben bármilyen kérdés felmerülne a szállítási és garanciális feltételekkel kapcsolatban, kérem hívják cégünket, ahol válaszolunk a felmerülő kérdésekre.







Általános Szerződési Feltételek

Kártyás fizetés szolgáltatója:Elfogadott kártyák